Dette indlæg er et betalt indlæg og lavet I samarbejde med den/de omtalte virksomheder og/eller deres produkter. Alle links er derfor betalte links.
Har du hørt om Microsoft Dynamics 365 Business Central? Det kan også være, at du kender det under navnet Microsoft Dynamics Nav – det er nemlig det gamle navn for det, som nu hedder Microsoft Dynamics 365 Business Central. Hvis ikke du kender nogen af navnene, så læs med her. Det er en nemlig alle dine forretningsløsninger samlet ét sted. Det betyder altså, at alle data flyder frit mellem din virksomheds forretningssystemer. Det kan altså samle både økonomi, salg, service og drift.
Systemet kan både erhverves som cloud-løsning eller på egen server. Det er altså helt op til dig, hvor og hvordan du ønsker at dine data skal opbevares. Systemet er en løsning til din virksomhed, som har brug for en standardløsning uden tilretninger, men som kan udvides løbende med funktionalitet via Apps i takt med at din virksomhed vækster. Hvis du vælger at have en cloud-løsning, så bliver alle opgraderinger automatisk foretaget af Microsoft imens softwaren er i trygge hænder hos Microsoft skyen.
Hvilke fordele er der?
Der er flere forskellige fordele ved Dynamics 365. Den ene er, at det er fremtidssikret. Det er det netop fordi, at det kan udvides i takt med dit behov i virksomheden. Du skal altså ikke bekymre dig om, om I vækster i virksomheden. Hvis I gør, så bliver der blot skruet op for funktionalitet eller antal af brugere.
Med systemet har du alle dine data lige ved hånden. Du kan altså altid tilgå alle din virksomheds data uanset tid og enhed. Det betyder også, at hele ledelsen hurtigt kan tjekke økonomiske nøgletal på farten og derfor er i stand til at reagere hurtigere.
En tredje fordel ved systemet er, at de interne arbejdsprocesser bliver optimeret kraftigt. I og med at data nu er samlet og derfor snakker sammen, så opnår virksomheden en effektiviseret hverdag.
Vil du gøre høre mere om Microsoft Dynamics 365 Business Central? Så kan du læse mere her.