Derfor er IT-outsourcing en god idé

0
429

Dette indlæg er et betalt indlæg og lavet I samarbejde med den/de omtalte virksomheder og/eller deres produkter. Alle links er derfor betalte links.

Forestil dig, at du sidder på kontoret og arbejder og lige pludselig sker der et større IT-nedbrud i virksomheden. Hvad gør du? I langt de fleste mindre virksomheder er der ikke som sådan et svar på dette spørgsmål. Selvom det er vigtigt, er der nemlig ikke råd til at ansætte en person eller en hel afdeling til det formål – og det er der ofte mange gode grunde til. Måske er behovet slet ikke stort nok til at det giver mening at ansætte en hel person på fuldtid eller måske er der simpelthen bare ikke penge nok i kassen til det. IT-support er dog essentielt i langt de fleste virksomheder i dag – især fordi flere og flere ting foregår digitalt. Det er her, det kan være en god idé at investere i IT-outsourcing hos en dygtig IT-virksomhed. Der er nemlig mange fordele ved IT-outsourcing.

Tryghed døgnet rundt

Et IT-problem rammer ofte ikke kun én enkelt person i virksomheden. Det er ofte meget mere vidtrækkende end det – og det skaber stor utryghed, når IT’en ikke virker, som man gerne vil have. Det er dog ikke længere tilfældet, hvis man investerer i IT-outsourcing ved f.eks. at tegne en IT-supportaftale med et dygtigt IT-firma som f.eks. HOUSE4IT. De står altid til rådighed, når du har brug for hjælp – 24 timer i døgnet året rundt. Når IT’en ikke virker, er der altså kun én ting, du skal gøre. Ring til HOUSE4IT, og så skal de nok sørge for at du hurtigt kan komme tilbage til arbejdet.

Få dækket alle dine behov

IT-firmaer som HOUSE4IT kan ikke kun hjælpe med enkelte IT-behov. De kan faktisk hjælpe med IT-outsourcing af virksomhedens samtlige digitale løsninger, som f.eks. hosting, backup, fibernet og IP-telefoni. Du kan altså få samlet alt et enkelt sted, og hvis der så opstår problemer, skal du kun ringe ét sted hen. Nemmere bliver det simpelthen ikke.

Minimér tabt arbejdstid

Når der sker mindre IT-nedbrud, så rammer det mange forskellige medarbejdere – og det kan faktisk give rigtig meget tabt arbejdstid. Der er nemlig mange opgaver, der bliver sat på standby, når man f.eks. ikke kan tilgå internettet – så kan man nemlig heller ikke tilgå de data, der ligger oppe i skyen. Hvis man har en supportaftale med et IT-firma, så ringer man blot til dem, og så bliver problemet løst på ingen tid. Man skal ikke vente i flere timer (eller flere dage) på at få hjælp og få altid op at køre igen. Det kan spare mange arbejdstimer og dermed naturligvis også lønkroner for enhver virksomhed.

Er du interesseret i IT-outsourcing eller en IT-supportaftale? Læs mere om begge dele her: https://www.house4it.com/.