Lad ikke dine kunder slippe afsted med ubetalte regninger

0
295

Dette indlæg er et betalt indlæg og lavet I samarbejde med den/de omtalte virksomheder og/eller deres produkter. Alle links er derfor betalte links.

Hvis du driver en virksomhed, er du med stor sandsynlighed før eller siden stødt på dårlige betalere, der ikke har betalt deres regninger. Der kan både være tale om helt små og ubetydelige beløb, men der kan også være tale om større beløb, der ikke er blevet betalt. Uanset regningens eller beløbets størrelse skal det dog ikke være muligt for kunden at slippe af sted med ikke at betale.

Håndter de ubetalte regninger på den bedste måde

Til tider kan det være en ren og skær fejltagelse, at kunden ikke har fået betalt sin regning, og vedkommende vil i givet fald betale, når du minder om den manglende betaling eller giver en rykker.

I andre tilfælde er det dog ikke bare en fejl, og hverken regningen eller rykkeren vil blive betalt. I sådanne tilfælde vil det tit være gavnligt med hjælp fra et inkassofirma, der på effektiv og professionel vis kan håndtere inkassosagen.

Find det rette inkassofirma

Når du overlader de manglende betalinger til et inkassofirma, er det ikke ligegyldigt, hvilket et du vælger. Det handler om at finde ét med en god og professionel tilgang, så processen kan forløbe bedst muligt. Her vil inkassobureauet Debtia være et godt bud, da der arbejdes i inkassoprocesser, der både er intelligente og effektive.

Hos Debtia kan du forvente en effektiv inddrivelse af dine nuværende krav, og derudover vil der arbejdes på forebyggelse mod dårlige betalere i fremtiden. Dette sker ved en optimering af alt lige fra din rykkerprocedure, din kreditvurdering samt dine fakturaer.

Dit omdømme sættes ikke på spil

Det er aldrig sjovt at kræve penge fra kunder, og det handler om at gøre det på en ordentlig måde og med en løsningsorienteret kontakt. Hos Debtia bliver der brugt en dialogmodel, der sørger for, at kontakten er konstruktiv, og at din virksomheds omdømme er i sikkerhed.