Sådan får du flere besøgende på din firmaside

0
119

Dette indlæg er et betalt indlæg og lavet I samarbejde med den/de omtalte virksomheder og/eller deres produkter. Alle links er derfor betalte links.

Der er god grund til at investere penge i en ordentlig hjemmeside, når du driver virksomhed. For mange virksomheder er hjemmesiden det vigtigste element i forhold til markedsføring, hvorfor det er essentielt, at du rent faktisk kan finde ud af at markedsføre din virksomhed.

Du bør dog ikke selv udføre arbejdet, hvis du vil sikre dig, at der er tid til at udføre andet arbejde også, som er essentielt for din virksomhed. Dog kan det være en god idé, hvis du er nystartet, og der ikke er penge til at hyre andre til markedsføring. Herunder følger en række tips til, hvordan du markedsfører din hjemmeside.

Masser af tekst

Din hjemmeside skal indeholde masser af tekst, som primært fungerer som information til den besøgende. Samtidig er det dog med til at sikre, du opnår gode placeringer i Google, hvis du skriver dine tekster efter bestemte søgeord.

Hvis du eksempelvis ønsker at blive fundet, når der søges på ‘asfalt‘, er det en god idé at udarbejde en lang og fyldestgørende tekst, der omhandler asfalt. Samtidig skal der være tydelige kontaktoplysninger og lignende, så det bliver nemt at kontakte din virksomhed, såfremt det er dét, brugeren ønsker. Du kan se et godt eksempel på en god og informativ tekst på Colas.dk.

Links er essentielle

Når du har lavet en flot, informativ og konverteringsoptimeret hjemmeside, er det på tide, at du går i gang med at bygge links, som peger ind på din hjemmeside. Det gør du blandt andet ved at bruge et værktøj som Ahrefs.com, hvor du kan finde gode linkmuligheder, som du kan oprette.

Hvis et link peger ind på din hjemmeside, opfatter Google det som en anbefaling, hvorfor der er god grund til at investere penge i links, som er med til at skabe et solidt fundament for din hjemmeside, så den har de bedste forudsætninger for at opnå gode resultater i Googles organiske søgeresultater.