Sådan opdaterer du nemt kontoret

0
398

Dette indlæg er et betalt indlæg og lavet I samarbejde med den/de omtalte virksomheder og/eller deres produkter. Alle links er derfor betalte links.

Hvis du mener, at enten dit hjemmekontor eller virksomhedens kontor trænger til en opdatering, så læs med her, for med enkelte tiltag kan arbejdsgangene på kontoret føles meget nemmere for både dig og medarbejderne. Når de fysiske rammer for arbejdet er i top, vil medarbejdernes arbejde føles meget mere effektivt og mindre besværligt.

Copy that!

Kopimaskinen har igennem årtier været et fast inventar på ethvert kontor, både på hjemmekontoret og i større kontorfællesskaber, men der er også sket meget i løbet af de år. Kopimaskinen kan opfylde mange flere funktioner end før, og kan være et rigtigt smart redskab for medarbejderne. Derfor kunne en ny og moderne kopimaskine være en god ide at få opdateret på kontoret. Især på arbejdspladser hvor meget læsemateriale bliver produceret og skal uddeles til mange medarbejdere.

Overvej hvordan medarbejderne arbejder bedst

Vores siddestilling når vi arbejder, kan hurtigt blive for fastlåst. Det er for mange mennesker en rigtig god ide at variere mellem at stå og sidde i løbet af dagen, for at undgå ondt i ryggen eller andre gener. Nogle personer føler en større komfort ved også at stå op at arbejde, og derfor er det smart hvis skrivebordene er fleksible. Hæve/sænke-borde og komfortable stole er derfor efterhånden blevet en fast del af ethvert kontor. Dette kan give en rigtig god arbejdsro, når nu vi også bruger så meget tid det samme sted.

Er I opdateret på det tekniske område?

Med øget digitalisering på arbejdspladserne er det blevet mere og mere vigtigt at der er styr på de digitale løsninger og IT-udstyret som medarbejderne har til rådighed. Husk at disse redskaber er vigtige for de ansatte og hjælper med at løse arbejdsopgaverne mere effektivt. Det kan derfor være en god ide at undersøge om arbejdspladsen er opdateret på det område. Det er en fordel for ledere såvel som medarbejdere.